لكى تتمكن من تصفح المنتدى يلزم التسجيل.قم الان بالضغط على كلمة التسجيل أسفل وقم بكتابة البيانات اللازمة وبعد الانتهاء ستظهر لك رسالة تفيد بأن تم ارسال رسالة الى بريدك الالكترونى لتفعيل حسابك.أو لاتقم بتفعيل حسابك سيتم التفعيل بعد نصف ساعة تلقائيا.

الرئيسيةالتسجيلدخول

شاطر | 

ادخل في المقارنه بين نجمنا محمد عبد السلام ونجمنا حماده محرم

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : 1, 2, 3  الصفحة التالية

من فضلك حدد النجم المفضل لديك
النجم محمد عبد السلام
64%
 64% [ 18 ]
النجم حمادة محرم
36%
 36% [ 10 ]
لاأحد منهم
0%
 0% [ 0 ]
مجموع عدد الأصوات : 28

كاتب الموضوعرسالة
حسام نادي
غمراوى ذهبى

غمراوى ذهبى

ذكر العمر : 26
السٌّمعَة والمصداقية : 0

مُساهمةموضوع: ادخل في المقارنه بين نجمنا محمد عبد السلام ونجمنا حماده محرم   السبت 21 مارس 2009, 10:55 pm

يجماعه انا عاوز اعمل مقارنه بين نجمنا محمد عبد السلام ونجمنا حماده محرم
وياريت كل واحد يقول رايه بصراحه ويراعي ربنا في كلامه يعني بلاش نفاق
وكل واحد هيقول سبب لرايه
يعني انا هبتدي
انا بقول انا حماده محرم افضل لاسباب كتير
منها
هو اوائل العازفين الي ابتدعو المولد ومنهم
مولد حماده محرم -مولد الفقي -المولد 2007
وهو صاحب الفضل في ازدهار الاغاني الشعبي
هو يمتلك شعبيه اكتر من نجمنا محمد عبد السلام
وفي الكاسيت هو ليه انجازات عظيمه جدا ومنهم
خاتو ايه-مولد الزكر-ييني عليكي ياطيبه-مولد العبد والشيطان هنرقص الحصان-خاتو ايه- الرجاله تعبانه-تعالي تعالي- واخر سبب وده من اهم الاسباب انه جاري ابن بلدي وشارعي كمان
يارب الفكره تعجبكم
star
غمراوى ذهبى

غمراوى ذهبى

ذكر العمر : 29
السٌّمعَة والمصداقية : 3

مُساهمةموضوع: رد: ادخل في المقارنه بين نجمنا محمد عبد السلام ونجمنا حماده محرم   الأحد 22 مارس 2009, 1:17 am

اقتباس :
شكرا لفكرتك ودا يعتبر رأيك الشخصى وانتا بتطلب من الاعضاء مشاركتك بالرأى فأنصحك بكتابة موضوعك بقسم الحوار العام لتكون قادرا على اعطاء التصويت

ينقل الموضوع بقسم الحوار العام مع تعديل تصويت الموضوع
mohamed_2010
عضو شرف

عضو شرف

ذكر العمر : 22

مُساهمةموضوع: رد: ادخل في المقارنه بين نجمنا محمد عبد السلام ونجمنا حماده محرم   الأحد 22 مارس 2009, 11:58 am

من الاخر محمد عبد السلام واحد بس
حسام نادي
غمراوى ذهبى

غمراوى ذهبى

مُساهمةموضوع: رد: ادخل في المقارنه بين نجمنا محمد عبد السلام ونجمنا حماده محرم   الأحد 22 مارس 2009, 2:33 pm

يجماعه والله عارف ان محمد عبد السلام نجم والله بحبه والدليل علي كده اني مشترك في المنتدي بتاعه
بس انا بقول كل واحد ورايه
AHMED
الأدارة

الأدارة

السٌّمعَة والمصداقية : 7

مُساهمةموضوع: رد: ادخل في المقارنه بين نجمنا محمد عبد السلام ونجمنا حماده محرم   الأحد 22 مارس 2009, 2:48 pm

اقتباس :

ونحن نحترم أراء الاخريين ولذلك سيستمر التصويت فى هذا الموضوع مفتوح دائما وسيثبت الموضوع
AHMED
الأدارة

الأدارة

مُساهمةموضوع: رد: ادخل في المقارنه بين نجمنا محمد عبد السلام ونجمنا حماده محرم   الأحد 22 مارس 2009, 2:49 pm

:cheers: انا شخصيا ملييش فى الاغانى ولاغيرة لكن لما جيت المنتدى هنا وسمعت شغلة بأمانة عجبنى جدا وبجد يستحق لقب النجم
وتم التصويت لة
حسام نادي
غمراوى ذهبى

غمراوى ذهبى

مُساهمةموضوع: رد: ادخل في المقارنه بين نجمنا محمد عبد السلام ونجمنا حماده محرم   الأحد 22 مارس 2009, 3:22 pm

شكرا لمرورك يابرنس
يجماعه والله العظيم محمد عبد السلام ده نجم والي قول غير كده يبقي كداب ومنافق وتقريبا مش راجل
المهم في اغنيه انا نفسي اسمعها للنجم مجدي الشعار ونجمنا محمد عبد السلام اسمها سنين عذابي ياريت لو عند حد يرفعها علي المنتدي
وشكرا انكم مستحمليني
حسام نادي
غمراوى ذهبى

غمراوى ذهبى

مُساهمةموضوع: رد: ادخل في المقارنه بين نجمنا محمد عبد السلام ونجمنا حماده محرم   الأحد 22 مارس 2009, 3:26 pm

??? ?????? h*sa*_na*y2*02@y*h*o.c*m
?? ?? ???? ???? ?? ?????? ???? ???? ?????? ?? ????? ???????? ????? ???? ?? ??? ???
AHMED
الأدارة

الأدارة

مُساهمةموضوع: رد: ادخل في المقارنه بين نجمنا محمد عبد السلام ونجمنا حماده محرم   الأحد 22 مارس 2009, 3:35 pm

اقتباس :

نأسف لتعطيل البريد حفاظا على مخالفات المنتدى المنافسة هنا وباردو شريفة للى يحب ينافس ينافس أدامنا
omar
غمراوى سوبر

غمراوى سوبر

ذكر العمر : 27
السٌّمعَة والمصداقية : 1

مُساهمةموضوع: رد: ادخل في المقارنه بين نجمنا محمد عبد السلام ونجمنا حماده محرم   الأحد 22 مارس 2009, 3:57 pm

:lol!: :farao: :bball: :bball: طبعا عبد السلام متعلم من حماده طلعات بس عبد السلام هوة الاول فى المزامير واسمه ابو تريكه لكن حماده هيصه بس وابو تريكه هيصه ومزامير وبكفايه اسمه ابو نريكه وطبعا هوة فرعون جمهورية زفتى الاول ممكن طلب من محرم ربابه ابو صعيدى ابو تريكه وبس علشان كده ابو تريكه يكسب وابو تريكه له انجازات فى كاس افرقيا وكاس العالم مع تحياتى السفير عشرى واصخى لدماغ
محمدسعد
عضو شرف

عضو شرف

ذكر العمر : 34

مُساهمةموضوع: رد: ادخل في المقارنه بين نجمنا محمد عبد السلام ونجمنا حماده محرم   الأحد 22 مارس 2009, 4:09 pm

النجم محمدعبد السلام

نجم مصر

وانا فرحى يوم

24/4/2009

24/4/2009

النجم محمد عبد السلام الى جى كفر الشيخ بيلا

بيلا

مع تحياتى

محمدسعدمحمد
star
غمراوى ذهبى

غمراوى ذهبى

مُساهمةموضوع: رد: ادخل في المقارنه بين نجمنا محمد عبد السلام ونجمنا حماده محرم   الأحد 22 مارس 2009, 4:29 pm

الف مبروك ياباشا

اقتباس :
[b][b][b][b][b][b][b][b]طبعا عبد السلام متعلم من حماده طلعات بس عبد السلام هوة الاول فى المزامير واسمه ابو تريكه لكن حماده[/b][/b][/b][/b][/b][/b][/b][/b]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
a7med
عضو شرف

عضو شرف

ذكر العمر : 31
السٌّمعَة والمصداقية : 1

مُساهمةموضوع: رد: ادخل في المقارنه بين نجمنا محمد عبد السلام ونجمنا حماده محرم   الأحد 22 مارس 2009, 5:41 pm

مشكور يانجم على المقارنه الظريفه
وانا من راى ان كل واحد وله شغله
لان مينفعش اقارن بين اثنين زى دول
حسام نادي
غمراوى ذهبى

غمراوى ذهبى

مُساهمةموضوع: رد: ادخل في المقارنه بين نجمنا محمد عبد السلام ونجمنا حماده محرم   الأحد 22 مارس 2009, 6:13 pm

مشكور يارجاله علي مروركم
بس يجماعه لو حد عنده الاغنيه دي مجدي الشعاتر سنين عزابي والله نفسي اجيبها
دى جى ايه
عضو شرف

عضو شرف

مُساهمةموضوع: رد: ادخل في المقارنه بين نجمنا محمد عبد السلام ونجمنا حماده محرم   الأحد 22 مارس 2009, 7:33 pm

محمد عبد السلام
نجم والله نجم
دى جى ايه
عضو شرف

عضو شرف

مُساهمةموضوع: رد: ادخل في المقارنه بين نجمنا محمد عبد السلام ونجمنا حماده محرم   الأحد 22 مارس 2009, 7:35 pm

:lol!:
محمد عبد السلام
samy_2000
غمراوى ذهبى

غمراوى ذهبى

ذكر العمر : 37

مُساهمةموضوع: رد: ادخل في المقارنه بين نجمنا محمد عبد السلام ونجمنا حماده محرم   الأحد 22 مارس 2009, 8:53 pm

واللة الاتنين جامدين عاملين زى الاهلى والزمالك بس طبعا الاهلى يكسب بحبك يا ابو تريكة
AHMED
الأدارة

الأدارة

مُساهمةموضوع: رد: ادخل في المقارنه بين نجمنا محمد عبد السلام ونجمنا حماده محرم   الأحد 22 مارس 2009, 9:16 pm

:D دبلوماسى ياسامى
حسام نادي
غمراوى ذهبى

غمراوى ذهبى

مُساهمةموضوع: رد: ادخل في المقارنه بين نجمنا محمد عبد السلام ونجمنا حماده محرم   الأحد 22 مارس 2009, 10:05 pm

يجماعه لازم يكون في اساس للكلام يعني انا قولت الاسباب الي تخليني اقول ان حماده احسن لكن انتو بتقولو محمد عبد السلام احسن وبس لا جيب اسس
هيرقل الحب
عضو شرف

عضو شرف

ذكر العمر : 25
السٌّمعَة والمصداقية : 11

مُساهمةموضوع: رد: ادخل في المقارنه بين نجمنا محمد عبد السلام ونجمنا حماده محرم   الإثنين 23 مارس 2009, 2:13 pm

يا جماعة كل واحد ومزاجة بس الموضوع يبقى فى منتدى الحوار العام بس ابو تريكة مفيش حد زية دة يكفى اندماجة مع الناس فى الفرح ورقصة معاهم ابو تريكة دولىىىىىىىىىىىىىىىىىى
هيرقل الحب
محمد عبدالسلام
حسام نادي
غمراوى ذهبى

غمراوى ذهبى

مُساهمةموضوع: رد: ادخل في المقارنه بين نجمنا محمد عبد السلام ونجمنا حماده محرم   الإثنين 23 مارس 2009, 7:23 pm

طيب انانفسي في الاغنيه دي اسمها سنين عزابي لنجمنا الشعار ونجم النجوم محمد عبد السلام
محمدسعد
عضو شرف

عضو شرف

ذكر العمر : 34

مُساهمةموضوع: رد: ادخل في المقارنه بين نجمنا محمد عبد السلام ونجمنا حماده محرم   الإثنين 23 مارس 2009, 11:52 pm

الدولى دولى وابوتريكه دولى
النجم محمد عبد السلام
نجم الساحه العربيه
والوطن العربى
نجم مصر
محمدعبد السلام
من غير كلام
حسام نادي
غمراوى ذهبى

غمراوى ذهبى

مُساهمةموضوع: رد: ادخل في المقارنه بين نجمنا محمد عبد السلام ونجمنا حماده محرم   الثلاثاء 24 مارس 2009, 12:20 pm

يجماعه انا حاسس ان انا عامل زي الفار ودخلت عش القطط وقولت انا اجدع فار هناااا
تحياتي ليكم جميعا
انا
hesham_roro
عضو شرف

عضو شرف

ذكر العمر : 24

مُساهمةموضوع: رد: ادخل في المقارنه بين نجمنا محمد عبد السلام ونجمنا حماده محرم   الثلاثاء 24 مارس 2009, 1:39 pm

النجم محمد عبد السلام هوة الاصل
الشبرٍتى
غمراوى جديد

غمراوى جديد

ذكر العمر : 27

مُساهمةموضوع: رد: ادخل في المقارنه بين نجمنا محمد عبد السلام ونجمنا حماده محرم   الأربعاء 25 مارس 2009, 12:36 pm

-- -مع احترامى لكل اعضاء المنتدى محمد عبد السلام نجم وما شاء الله بقا احسن م الاول بكتير لكن حماده محرم هوه الاصل فى المولد والمزمار وليه كافتريا اسمها المولد عشان هوه من اوئل الناس اللى عملواا المولد عشان اللى بيقول محرم هيصه وخلاص وبعدين محرم هوه العميد الاورج انا برشح النجم حماده محرم من غير تفكير مع احترامى للموسيقار الشاطر عبد السلام
أســـألـــوٍـوٍ كٌُــــل النـاس مــحـــرٍم هوه الاأساس

ادخل في المقارنه بين نجمنا محمد عبد السلام ونجمنا حماده محرم
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 3انتقل الى الصفحة : 1, 2, 3  الصفحة التالية